Last night...



Tänkte hålla mig mer ytlig i denna blogg och inte blotta min arma själ... men vissa dagar som denna så finns det inget ytligt jag förmår att förmedla..om man kan glädja sig över yta och inte famla i det djupa för ofta så håller man sig någorlunda sund i själen.. Klara och James kom runt 01.30 inatt från london som två vålnader, de skulle sova här för att sedan bege sig till östersund tidigt dagen efter, så fick lite lite klara tid, men man kan nog mer kalla det en SKYMT. Ångesten och osäkerheten jag ramlade ner i igår sitter fast som leriga fläckar, jag får bara bege mig till jobbet och hoppas att jag kan skölja ner det värsta med brännhett te och vetskapen om att jag gör nåt bra, är bra. Trots allt. Vad de än må tycka om mig.... Julen...jaha...ungefär så..kicken från barndomen, all förväntan och min leende mormor som är död. Men glögg är gott eeh, det blir bara mamma och jag och tomheten efter mormor,,,jaha...ungefär så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0