Purrrr for the soul

Merde!

Min kamera pallade inte trycket när det väl gällde, didnt have what it takes. De filmerna jag spelade in på Trailer Trash Tracys är störtfina bildmässigt (lite som ett blodrött hav svept in över bilden) men ljudet låter som en burk-katastrof.  Kan vara att lokalen jag var på Debaser medis är ca 1234555 ggr större än den förra jag var på, där gick det som smort.  Blir väl för mycket eko och sådant kraffs. Ska lägga upp en snutt ändå men hör gärna för öronen och lyssna på dem på spotify eller nåt istället ;P

 

Det andra klippet är jag för ovanligheternas skull själaglad då mina allra bästa flickor för en gångs skull är samlade.  Klara som bor i berlin annars var ute och turnerade med the vaccines och var i sthlm en kväll med dem och då passa vi på att umgås som satan i gatan. Purrrr for the soul!

 

Vad som händer i musikväg härnäst har jag ingen större koll på, men säkert finns det massor av konserter i veckan som jag missar, känner inte riktigt att jag orkar fokusera på det just nu, jobbar för mycket.  Som jag ältat förrut..jag lever mer eller mindre i två världar, jobbet och när jag är fri från jobbet, är mest på jobbet och ibland 18 timmar i sträck..man försvinner i jobbrutinerna , följer tidsschemat som är lika stramt och exakt som gestapos uniformer,  ganska tacksamt för man bara flyter med i regelverk och tankevärken läggs åt sidan för ett tag. Det enda negativa är väl att sådant jag gör kräver så mycket psykisk kraft att jag blir urholkad, känner mig känslokall ganska ofta, för att sedan ryckas med i en känsloflod lite då och då. Men det är ju inget nytt..känslor gör lite som de vill..

 

Ska försöka använda hjärnan nu i dagarna och gräva fram de tio bästa låtarna 2011, ni får gärna tipsa mig om bra musik ni upptäckt under 2011, har nämligen märkt att jag verkar ha tappat min järnkoll på nya bra band, lever kvar 2008-2008 typ ungefär som min mamma bara har skivor från 60-talet, vill inte bli en sådan där som tappar intresset för att upptäcka nytt bara för att man åldras...

 

Nu ska jag begrava min nos i min tamråtta Norpans päls och njuta av att ha första egentiden på..säkert månader...enjoy the silence...

 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0